mandag 24. november 2014

Nordic december - rabattkode på store ulltepper! Årets julegavetips!

Hei!


Jeg får mye spørsmål om ulltepper mitt fra modernwool.com



Nå har jeg snakket med skjønne Zoe igjen, som lager teppene,og nå kan du få 20% på alle tepper! Bruk koden : nordicdecember når du handler.







































Hun har strikket både babytepper, vogntepper, putetrekk, tepper og sengetepper. De finnes i sort og i hvitt. Nydelig laget, varme og utrolig dekorativt.

En ganske fin julegave?

Ha en fin mandag!

1 kommentar:

  1. That blanket is fantastic !!!
    What would Film under it ;)

    Greetings!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate