søndag 15. februar 2015

Grått, skinn og spreke farger - on my wish list for spring.

Hei!
Det er bittelitt farlig å melde seg på nyhetsbrev i diverse nettbutikker. Spesielt når det dumper ned "nyheter" i mailboxen med jevne mellomrom. 

Her er noen godbiter jeg ønsker meg;

 Buksa finner du her; YAS
Body finner du her; YAS

                                         
                                                      Hvitt skinnskjørt, high-waist; YAS  
LANGERMET TRENCHCOAT, Stocking Beige, main

Trenchcoat er alltid kult, denne likte jeg best: Beige        
LOOSE FIT PU BUKSER, Black, main

RULLEHALS STRIKKET PULLOVER, Light Grey Melange, mainLANGERMET KORT KJOLE, Light Grey Melange, main
Høyhalset hverdagskjole finner du her: Kjole , baggy skinnbukse finner du her: Baggy

Nydelig strikkegenser finner du her: Strikk

Treningsklær i spreke farger finner du her: Sport






Det var noen tips på en søndagskveld. 
Ha en fin kveld!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate